Első Magyar Flipperklub Fórum
Kiemelt => Rendkívüli történések => Topic started by: Liti on 2012. február 28. - 20:50:17
-
MAD_AMUSEMENT FLIPPER WEBSHOP ELTÜNTETT 1.061 USD ÉRTÉKŰ RENDELÉSEM?
Kedves Flipperesek,
Egy olyan történetre szeretném felhívni a figyelmeteket, ami nem gondoltam volna, hogy 2012-ben előfordulhat.
2012. januárjában a MAD AMUSEMENT flipperes webshopból egy 1.061 USD rendelést állítottam össze, majd azt az oldal képviselőjének kérésére 2012. január 23-án átutaltam az összeget. Nem ez volt az első megrendelésem a cégtől, igaz, eddig a rendelések paypal-on keresztül kerültek kiegyenlítésre. Ez volt az első eset, amikor a MAD AMUSEMENT átutalást kért.
A bankszámla adatokat leegyeztettük, minden információt megkaptam, az összeget 2012. január 23-án átutaltam, az összeget a bankszámlámról levonták.
Azóta a rendelésem nem érkezett meg, a kontaktszemély nem elérhető, a telefont (00-1-732-575-4228) nem veszi fel. A kommunikáció folyamatos volt egészen addig, amíg az összeget át nem utaltam.
Az átutalást követő 5. nap után kezdtem el érdeklődni a rendelésemről. Azóta semmilyen megkeresésemre (telefon, e-mail, ebay, fax, sms) nem reagál. Mind a privát mail címet, mind a webes felületet, mind az ebay-es felhasználót bombáztam mail-jeimmel. Az átutalás óta egyetlen sor választ nem kaptam (január 23!), a telefonhívásaimra csak az üzenetrögzítő válaszol.
Az, hogy nem érkezik meg a rendelés (amire egyébként 10-12 napot írtak) bizonyos körülmények miatt megtörténhet, de hogy a pénz beérkezése óta SEMMILYEN kommunikáció nem történt, az felháborító!
A flipper itt áll darabokban az alkatrészek hiánya miatt, nekem pedig 1061 USD végleg eltűnt?
Kérek minden flipperest, továbbítsa a levelem facebook-on, fórumokon, ahol csak teheti. A cél, hogy más ne járjon így, illetve ha levelem eljut a MAD_AMUSEMENT-hez talán magyarázatot kapok a történtekre, esetleg a pénzem vagy a rendelésem előkerül.
Köszönöm, hogy elolvastad, köszönöm, hogy továbbítottad!
Üdvözlettel
Lugosi András
+36 20 566 1515
www.automataberles.hu
info@automataberles.hu
videojatek.blogspot.com
-
Bakker.Ilyen esetekben nem a paypal intézkedik?Elvileg ők hivatalosan előkerítik a pénzt nem?
Az ebyay-on is árulnak
Recent Feedback ratings (last 12 months)
Click for help
1 month 6 months 12 months
Positive feedback rating Positive 295 1219 1847
Neutral feedback rating Neutral 1 1 1
Negative feedback rating Negative 0 0 0
Remélem ez "csak egy" félre értés.
-
A Pinside-on azt mondják, mennie kell.
-------"
I have never had a problem with them. Tell your friend to call them during normal business hours in the US. Time zones need to be considered.
Another thing is that International orders seem to take a long time.
Ever notice it is always a friend that had a problem from overseas? It never seems to come from the person firsthand.
"-------
-
Liti nem Paypalon utalt hanem közvetlenül a számlájukra.
-
Megnéztem az időzónákat és természetesen munka időben hívtam.
Kb 30-40 email/10-20 telefon/ 10 ebay üzenet / web felületes üzenetek...
Sajnos ez nem félreértés...
-
Liti nem Paypalon utalt hanem közvetlenül a számlájukra.
Igen sajnos valamiért így kérte a srác....
-
Hát hirtelen ennyit tudok... :S
It's been gone through at least once a month the last 3-4 months. After 50-60 replies half of which support them the other half despise them the end story is that if you are in the US things are good. If you are out of the US then you get problems. Some internatial orders seemed OK but most had problems. I think they even pulled the ability to do international off their website even.
I just searched google for "Mad Amusement" and 4 of these threads came up. Most recent I can think of is:
http://pinside.com/pinball/forum/topic/mad-amusements-how-long-to-process-an-order
What happened to your friend stinks but seriously, you gotta do some research on a company before dropping $1K+ especially if it's international. Nobody knows what the issue is but this is common with non-US purchases.
-
A Pinside-on azt mondják, mennie kell.
-------"
I have never had a problem with them. Tell your friend to call them during normal business hours in the US. Time zones need to be considered.
Another thing is that International orders seem to take a long time.
Ever notice it is always a friend that had a problem from overseas? It never seems to come from the person firsthand.
"-------
Köszönöm hogy felvetetted ott a problémát. Ha a teljes levelet és a próbálkozásokat is beleírod talán megértik a problémát...
Köszönöm a segítséged...
-
Én E-bay-en jártam így most! igaz jóval kisebb összeggel :box:
-
Hát hirtelen ennyit tudok... :S
It's been gone through at least once a month the last 3-4 months. After 50-60 replies half of which support them the other half despise them the end story is that if you are in the US things are good. If you are out of the US then you get problems. Some internatial orders seemed OK but most had problems. I think they even pulled the ability to do international off their website even.
I just searched google for "Mad Amusement" and 4 of these threads came up. Most recent I can think of is:
http://pinside.com/pinball/forum/topic/mad-amusements-how-long-to-process-an-order
What happened to your friend stinks but seriously, you gotta do some research on a company before dropping $1K+ especially if it's international. Nobody knows what the issue is but this is common with non-US purchases.
Az hogy a rendelésem eltűnik azt megértem. Rizikó. Az hogy az ember tűnik el az felháborít. Ezt hívják lopásnak ugye?
Elég kitartó vagyok. Egy New Jersey feljelentést nekem meg fog érni :(
-
Bemásoltam a teljes leveledet.
Ez egy egész normális közösség, ahogy néztem, csak néha kicsit értetlenek. Node elnézhető, Amerika. ;D
Valami kontaktot csak találnak a céghez,nagyon sok regisztrált van fenn...
-
Köszönöm szépen!
Tudsz egy linket adni?
-
www.pinside.com
És ott fórum. Én velük tettem rendbe a saját gépemet, végig van dokumentálva. :D
-
Nincs erre internet rendőrség ,akik utána járnak ? Mert ez kint is nagymértékű csalásnak számít . Mert ugye nem te lehettél az egyetlen utaló .
-
Nincs erre internet rendőrség ,akik utána járnak ? Mert ez kint is nagymértékű csalásnak számít . Mert ugye nem te lehettél az egyetlen utaló .
Természetesen ezt az utat is meg fogom próbálni...
-
Fixen azt irkálják, hogy a tengerentúli rendelésekkel vannak gondok, de országon belül minden oké...
De az akkor sem korrekt, hogy nem reagálnak semmilyen megkeresésre... :(
-
Sajnos az Amerikaikba fut az a program hogy, ők mindenki felett állnak . Nekem két hónap alatt küldtek egy 300 dolcsis bakancsot vert is a víz . De végül küldték .
-
Eléggé megosztja a társaságot ez az ember. Van akinek semmi gondja nem volt vele, van, aki arrogáns bunkónak tartja. Mindenesetre RGP-n is megy az adok-kapok, most épp egy olasznak van vele hasonló baja, mint neked:
https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!searchin/rec.games.pinball/mad$20amusement/rec.games.pinball/XKGHxi7vJyU/L0moZjY_qo8J
alemot néven keresd a bejegyzést, február 5-én.
-
Eléggé megosztja a társaságot ez az ember. Van akinek semmi gondja nem volt vele, van, aki arrogáns bunkónak tartja.
Számomra nem egyértelmű, hogy a megrendelés az Ebay-en, vagy az on-line boltban történt-e meg, de az Ebay-es oldalon folyamatosan érkeznek a pozitív visszajelzések, szóval működik az oldal... vagyis, él és létezik a bolt. Node akkor miért nem válaszol? Szvsz próbálj meg az Ebay-es felületen kapcsolatban lépni velük, még akkor is, ha nem ott rendelted a csomagot.
Megtettem. lásd kezdő hozzászólás.
-
Sajnos en is jartam hasonlo cipoben! Akkor 2008 nyaran kb 600 usd erteket vesztettem! Az ebay-en vasarolt cucc gazdaja azt mondta,h a paypal szamlajat valami oknal fogva nem tudja hasznalni! Az utalast Western Union-nal kerte! Amit en sajnalatos modon meg is tettem! A csomag azota sem erkezett meg! Amikor rendorseggel fenyegetoztem,akkor azt mondta,h mar elkuldte......... Sajnos azota sem tudni,h mi az igazsag! Az en esetemben az illeto nem rendelkezett nagy tapasztalattal az ebayen,es +feedback-je sem volt annyi mint ebben az esetben! Bizzunk abban,h csak a lassu postai kezbesites az oka! Amis tenleg sokszor elofordul! Viszont abban Litinek teljesen igaza van,h a pofatlan bunkoja egy e-mailt igazan megereszthetne,ha mar egy online shopot vezet! Ezt meg az idozonaval sem lehet kimagyaraznia............mert az emailjeit csak megnezi az ember! Remelem azert megerkezik a csomag! Bizzunk benne!
-
Sajnos ezekbe a gondokba mindenki bele esik. Annyuit tudunk tennii hogy többszörr felhívjuk a figyelmet ezekre a veszélyekre
-
"-------------------------------
I think the problem is this is not an isolated incident.
I ordered twice from Mike, and it was the same song and dance. Both times it took over 2 months for me to get my orders (in stock items). Does anyone think that is reasonable?
I've recently read another thread about Mike at a different forum, where the person actually had to involve the police. Mike would not take paypal, just bank transfer or money order. After many repeated contact attempts by the buyer (after 4 months of waiting for his parts), he called the police. Once a fraud case was opened with the cops, Mike promptly shipped. I wonder why?
Personally, I will never deal with him again, and urge anyone I talk to to do the same. If you live in the USA, go for it. Live anywhere else, don't bother.
------------------------ "
-
Ez ám a pofátlanság!!! :tuz
-
A magyarokkal mindent meg lehet tenni ( büntetlenül ) ebben a világban - úgy "szeretnek" minket !
-
Akinek az irasat bemasoltam,kanadai...
Az meg pedig messze sincs...
-
Ezt is csak addig meri megcsinálni, amíg valaki meg nem látogatja betárazva..... :tuz
-
Ebből eleddig két igazán lényeges tanulság szűrhető le: akármennyire is nem tetszik, legtöbbször netes külföldi vásárláshoz PayPalt "kell" használni továbbra is (nem gift és társai módozattal nyilván), illetőleg bármennyire is összességében eléggé kecsegtető árai vannak a Mad-Amusementsnek, én hanyagolni fogom őket biztosan (a legutóbbi - egyébként ehhez képest nevetséges tételű - rendelésem is tőlük 2 hónap után lett pusztán shippelve, miután már rég letelt a PayPal-féle case opening limit).
Valahogy az a megérzésem viszont, hogy ez az 1000 USD-s csomag még elő fog bukkanni, csak még várat magára. Remélhetőleg.
-
Valami fejlemény az ügyben?
-
Jaa,mar en is akartam kerdezni...
-
Itt tartok
Business Name: Pinball Arcade Store
BBB has made several attempts to contact the business regarding the above referenced complaint. We regret to inform you that we have not received a response from the company.
BBB develops and maintains Reliability Reports on companies in our service area. This information is available to the public and is frequently used by potential customers. In the case of your complaint, the company's failure to promptly give attention to the matter will be reflected in the report we give to consumers about them.
With any complaint, you have the option of pursuing the matter legally.
To pursue your complaint, please contact: Ocean County Consumer Affairs, PO Box 2191, Toms River, NJ, 08754-2191, phone:7329292105
If the company has contacted you in the interim, please notify BBB immediately.
Very truly yours,
Rain Ferrara
Service Representative
609 588-0808 ext 11"
-
A probléma úgy néz ki megoldóik! Hálás ezer köszönet Angyalpor-nak és a pinside-nak!!!!
http://pinside.com/pinball/forum/topic/problems-with-mad-amusement
-
Szivesen,erre valo egy barati klub,nem? :-)
Mondtam en neked,hogy jo az a csapat... Orulok,ha rendezodik a dolog,es orommel latom,hogy segitokeszek a kulfoldi vadidegenek,pusztan a kozos hobbi miatt...
Öröm és bódossá'! :-)
-
Ez nagyon jó hír! Örülök, hogy végre megjöttek a cuccok!
-
Jó , hogy rendeződött ! :jolvanjol:
-
Hali!
Csengetett mar a postas a cuccokkal?
-
A postás mindig 2* csenget. :jolvanjol:
-
Érdekelne rajtam kívül még egy pár embert a végkifejlet,miután világgá lett kürtölve mekkora f*ss*o*ó a Mad Amusement...
Mi történt megjött a cucc a lóvé ,esetleg kivégezték a tetteseket?
-
Sziasztok,
Tegnap megérkezett!!! :mosoly: :mosoly: :mosoly: :mosoly: :mosoly: :mosoly: :mosoly: :mosoly:
Az amerikai flipper barátok összefogtak és segítettek! Részletesen:
http://pinside.com/pinball/forum/topic/problems-with-mad-amusement
Az ügy happy endel zárult de én sosem rendelek többet Mad Mike-tól
-
Jo gyerekek azok, told'ya... :-)
Nekem is 100%ra megjavitottak minden nyugjet fotok es leiras alapjan... :-D
-
Jó látni hogy össze jött / Minden elismerésem Angyalpor/ :jolvanjol: :jolvanjol:
-
továbbra is problémák vannak a céggel, ne próbálkozzatok
http://pinside.com/pinball/forum/topic/mad-amusements-you-are-the-worst-company-in-the-usa
-
Oké, nem itt. :)
De a kérdés? Ha rendelni szeretnék relatív sok és vegyes dolgot, kit ajánlotok a neten?