Ramp
Special
Offline
Hozzászólások: 2137
|
 |
« Válasz #39 Dátum: 2012. augusztus 10. - 22:38:10 » |
|
Ezt dobta a szemüvegfordító a cikkre: Nos, azt hiszem, meg kell kezdeni néhány háttér-P2K játék # 4. Valahol 1994/1995, Pete Piotrowski és én kaptak egy esélyt, hogy közösen vezet egy flipper projekt. Mi már döntött egy kísértetjárta házban témát, és ennek megfelelően folytatta. Az egyik ügyes eszközök Pete fejlesztettek Armando Zuniga alatt volt-a-pályán bolygómű mech három mágnesekkel, hogy mi is tervezzük használni Multiball kezdet. Volt még egy igen dühös páncélt, amely blokkolja a bejárat két rámpa a ellop a fejszéjét. Nagyjából ebben az időben, azonban a modell-modell értékesítési kezdték hanyatlás, valamint a német játéktermek kezdtek átvenni Fungames, angol AWP játékgépek sok trükkök és a játék mód, hogy állítólag szórakozásból játszottak . Látva, hogy a fő forrása a flipper árbevétel lassan rágják ki ez az új típusú terméket, voltunk újra rendelt, hogy dolgozzon saját Fungame. Megtartottuk a kísértetjárta ház, és ez a játék témája lett "Phantom Haus". Később, már arra kérték, hogy összekapcsolják erők ismét társ-projektet vezet a Pinball 4. 2000 projekt. Ismét úgy döntöttünk, hogy a kísértetjárta házban témát, és úgy döntött, hogy a hologram, mint a külső megjelenés a gondolkodás lehetővé tenné, hogy egy nagy platformot csinálni mindenféle ghosty és ghoulie hatásokat. Dwight Sullivan és Keith Johnson volt rendelve, programozók, Greg Freres volt, lesz, ennek a művészeti csomagot. Én ne használja a "játék designer", amely történelmileg (és belső) már azt jelentette, hogy "papa a projekt. Játék tervezők azok, akik végső soron felelősek ügyelve a játék időben elkészüljön és a költségvetés. A valóságban azonban a "game design" szempontból tényleg esik mindenki, aki a csapatban. Kísérleteztünk különféle mágnes hatása a pályán. Képzeld el a labdát Árnyék zár, vagy a sétáló labdát Drakula néhány jó képet animáció rávetített rajta a kísértetek vagy köd, vagy valami. Ez volt az a fajta dolog, amit igazán akartam eredetileg. Sajnos, ahogy haladtunk előre, kiderült, hogy a mágnesek megvetemedett a képet a monitoron túl sok. Tehát bármilyen ügyes labda-play mágnesekkel kellett kerülni, hacsak nem nagyon akartam elrontani a monitor! PETE: Eredetileg az volt a téma kísértetjárta kastély. A csapat teljesen izgatott a téma kísértetjárta ház és a kreatív szabadságot. Volt egy alaprajzot a 28-32 szoba és négy szinten, hogy a játékos utazik keresztül. Scott megteremtette a berendezett szobákat 3D-ben. A szobák voltak nagy részletességgel és minden szobában volt egy ijesztő történet kapcsolódik. A kreatív találkozók abszolút szórakoztató. Nehéz volt eldönteni, milyen ötleteket, hogy nem használja Scott: Különben is, körülbelül ebben az időben, menedzsment Midway igazán keményen nyomtam a Playboy játék. Midway már teljesen leválasztották WMS, és a megállapodás révén a két cég, a Midway még képes volt eladni WMS flipper gépet. Midway már biztosította jogokat Playboy számára Touchmaster játékok, így körülbelül egy hónap múlva kapott flipper leállt, akkor hívták be a találkozóra. Ezen a találkozón vezetés kifejezte elégedetlenségét egy kísértetjárta házban témát, és javasoltam, hogy módosítja a témát a Playboy. Érvek nem merültek fel mindkét oldalán az asztalra. Általában lejöttek a vezetés iránti vágy felnőtt flipper, annak ellenére, hogy a poggyász Playboy licenc jár, beleértve korlátozott helyeken, amely elfogadja a játékot, és valószínűleg a teljes elkerülése a játék a nők. Ahhoz, hogy ezen aggályaira, vezetői idézték körülbelül öt vagy hat nő, aki dolgozott az első irodák és feltett két kérdésre adott nekik. Bár ezek nem a pontos szavakat használnak, ezek meglehetősen pontosan megragadni a szellem a kérdés: "Szeretne játszani egy kísértetjárta házban flipper? Az általános válasz az volt "nem". Majd ezt a kérdést: "Ti mindannyian végre, leánybúcsú egy bárban. Mindannyian egy nagy idő, és látsz egy Playboy flipper. Szeretne játszani? " Az általános válasz az volt, közepesen lelkes "igen". És így, ezzel a "piackutatás" befejezett, a téma hivatalosan is változott Playboy. PETE: O'Neil és Ken Scott lépett hivatalba haladás bemutatására. Még 5 perc alatt a bemutató Neil megölte a témát. Mondanom sem kell, a csapat feldúlta. Értem, mit akar. Ő intensions volt a cél a felnőtt bárban piacon. "Nem ad el." Azt akarta, hogy létrehozzunk valamit, ami a felnőtt férfi menne el az utat játszani. Beszéltünk a Playboy, akik nagyon nyitottak, ahol az ötletet, de az első naptól kezdve azt terveztem legalább három beállítás korlátozni tartalmat. Scott: Mi nem befolyásolta lényegesen a varázsló Blocks, de ugyanúgy, mint a varázsló csapata, mindenki a mi csapatunk aggodalmát fejezte ki azzal kapcsolatban, ahogy az első két Pinball 2000 játékok voltak, így "nehéz mód". Mi is határozottan fog dolgozni a szabályokat távol "van most ez a mód, most ebben a módban" típusú gondolkodás. Azonban egy sok szempontból logikus, hogy dolgozzon azon, hogy mivel a játékok, mint a mód-alapú valami, hogy mi volt jó csinál. Ez lett a módja, hogy a játék gyorsan össze, és azt hiszem, segített fitogtatni a platform vizuálisan, ha az összes ezeket a különböző jelenetek folyamatosan változik. Keith: A legtöbb jó dolog lett volna, ha ez egy kísértetjárta házban játék. A játéktér hűvös volt, hogy ez több volt, mint egy normál pályán - akkor is, ha a monitor nem volt ott - azt tervezték, hogy inkább a flipper játék, és nem egy adott pin 2000 játék. De az elején design-t egyfajta kényszerített ránk ez miért nem kap az egész játék a Revenge From Mars a forgatás akár a közepén. És ugyanaz a Star Wars. Scott: Egy nagy része a tervezés volt, hogy megpróbálja tartani az áramlás a játék hajlékony (legalábbis mechanikai szempontból). A nagy dolog, amit az volt, hogy a játék tervezése három békaláb, mindegyik saját földi felvétel. Minden rámpa lövés azonban lehetne irányítani A három békaláb. Tehát, ha meg akartuk hogy a játékosok a felső hurok flipper, amit tehetünk, hogy ugyanolyan könnyen meg tudtuk csinálni egy 1,2,3,1,2,3 - rámpa kombó. Mi is minden lövés rámpák terelni a labdát, hogy az egy flipper járhat a jackpot lövés. Míg egy amatőr játékos lehet, hogy ez a fogás finomság, egy új játékos valószínűleg nem. De mivel a labda mindig etetni a flipper a lövés, hogy a legnagyobb szükség van az adott pillanatban, lett volna egy érdekes kísérletet. PETE: Amennyire kinetikát érintett voltam, megszállottan kialakításakor a sima játékot, kevés szünetekkel. (Nagyrészt részben a kritikákra, amelyek szerint Champion Pub érkezett). A legnagyobb dilemma az volt, hogy az új flipper videó formátumot dolgozott nagyszerű, ha akarta robbanás gonosz gazemberek, vagy felrobbantani tárgyakat, de senki sem akarta ütni a labdát játszótársai. Határozottan gyerekcipőben járt, és fejlődik. Amit mi is tervezzük csinálunk, az nagyon más, akkor mi történt az első két modell. Scott: Természetesen, mi lenne használni a nyuszi ikonok, sok fotó a szép nagy Playboy kép könyvtár, stb Gondolj termelő a játék, mint egyfajta 1 Iron Chef fajta dolog, és a téma egy adott étel. Az étel jellege és használja ki ezeket a nyomokat, hogy milyen összetevők van szüksége, és akkor kezdeni gondolkodni a receptet, és hogyan kell ezeket az összetevőket keverjük össze egymással. Akkor kipróbálásától a különböző összetevők, hogy jobbá tegyük. Volt egy nagyon jó kezdet a recept a kísértetjárta házban játék, de sajnos ez elmaradt, és hogy mi is csak most kezdik összerakni a hozzávalókat a Playboy. PETE: Nem volt sok ötlet, hogy részt játszótársai. Amelyek közül néhány: a gőzfürdőben - Minden alkalommal, mikor nyomja meg a célokat a gőz el kell utasítani, amíg végül a pajtások tártak fel. A Balloon Go-Go táncosok - Minden alkalommal, amikor megüt egy cél egy léggömb lenne pop és felfedi több táncosok. Wall Of Ice-lebontják a falat, hogy felfedje a régi játszótársak. Azt is tervezi a női rajzfilmfigura a Playboy tanácsadó vagy a vicc szekcióban a segítő hogy megmondja, mi hogy lövéseket. Scott: Ha jól emlékszem, azt hiszem, hogy mi volt a levelek összegyűjtése hónapok során a játék, majd minden hónapban gyűjt, az lesz a "lány". De a hónapok nem úgy tervezték, hogy mód vagy ilyesmi. Keith: Volt egy csomó módon, hogy kigyullad leveleket a következő hónapokban és kivilágítását minden hónapban adott volna neked a lány abban a hónapban. PETE: Ó, a nagy képernyőn. - A játékos az volt, hogy egy pár másodperces részleteket Playboy videók alatt ünnepe betűzésének a hónapban. Ami a P2K ramping fel, azt hiszem azon a ponton volt, nagyjából stabil volt, és mindent, hogy mi szükséges ahhoz, hogy bármilyen játékot akartunk csinálni. Volt egy csomó bónusz dolgokat kezdenek el fejleszteni rá idején leállítása, mint a kártyaolvasó, hogy használták az Expo 1999. Ez lett volna jó látni, hogy mi történt a jövőben. PGJ Scott Megjegyzés: Közel az elején a Pinball2000 életciklus, Pete és Dwight indult egy nagyon korai prototípus Playboy játék, mint a potenciális játék koncepciója után bajnok Pub. Ezután Dwight elment dolgozni, hogy végül a Playboy nemrég készített játékot a Stern. Ez minden fajta jön vissza egy nagy kört az élet valami furcsa módon, azt hiszem. A szerkesztő megjegyzése (Jim Shelberg): Scott jelenleg is dolgozik a Larry DeMar cége élének Design. Pete elindította saját cég, és dolgozott újdonság játékok Sega, Bromley és Skeeball. Keith együtt Dwight, jelenleg is dolgozik a Stern Pinball.
|